Bij een nieuw prepaid account heb je gekozen uit 1 van de drie mogelijkheden:
3 maanden / 6 maanden / 12 maanden
Als je een "Rode Balk" in de app ziet betekent dat je prepaid periode is verlopen, je kan de app dan niet meer gebruiken om te bellen of om gebeld te worden.
Om weer te kunnen bellen en/of gebeld worden, kun je verlengen met weer een periode van 3,6 of 12 maanden.
Dit kan je doen via "My Dubline" in de Dubline app.
Daarvoor ga je in de de Dubline app naar Instellingen > My Dubline > Tegoed/Verlengen
In het volgende scherm zie je dan onderaan een knop om je prepaid account te verlengen.
Je kan dan weer kiezen voor een periode van 3, 6 of 12 maanden.
Na ontvangst van je betaling zal de rode balk verdwijnen en kan je weer bellen en gebeld worden. Dit kan tot maximaal 4 uur duren na betaling. In de meeste gevallen zal dit echter vrijwel direct zijn.
Let op: Bij Prepaid Dubline ontvang je, 21 dagen voordat je prepaid periode over is, een e-mail voor de verlenging. Je ontvangt meerdere e-mails tot 1 dag nadat je prepaid periode is afgelopen.
Voorkom afsluiting, verleng op tijd
Je ontvangt van ons vanaf 21 dagen voor de vervaldatum een e-mail om je prepaid bundel te verlengen. Check dus je mail en kijk ook in je spam/ongewenste mailbox omdat het voor kan komen dat de verlengingsmail daarin terecht komt.
In de email staat een link (URL) waarmee je het account en nummer weer kunt verlengen.
Als je verlengt dan is de nieuwe ingangsdatum altijd de eerste dag na afloop van je huidige prepaid periode.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren