Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?

Gewijzigd op Ma, 6 Jan om 8:36 PM


Bij een maand abonnement 
Je kunt per maand opzeggen. Dat doe je in de Dubline app via My Dubline  en dan naar 'Abonnementen" / "Opzeggen

Je ontvangt dan een bevestigingsmail met daarin de datum dat je abonnement stopt en dat zal dan de laatste dag van de lopende maand zijn.  

Let op, als je abonnement verloopt op de 30ste en je krijgt normaal je factuur op de 2e dan zal je tot de 2e zien dat je abonnement actief is. Omdat op die datum pas de eindfactuur wordt opgemaakt. Je kunt echter vanaf de einddatum niet meer bellen of gebeld worden. Ook hoef je niet opnieuw op te zeggen.

Bij een prepaid account

Bij een prepaid account hoef je niet op te zeggen. Als je niet in gaat op ons verlengingsvoorstel aan het einde van je prepaid periode wordt je account vanzelf gedeactiveerd. Je kunt dan niet meer bellen en gebeld worden. Bij prepaid betaal je altijd vooraf en krijg je geen rekeningen aan het einde van de looptijd.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren