Waarom kan ik niet bellen met Dubline?

Gewijzigd op Ma, 6 Jan om 7:55 PM

Het kan zijn dat je niet bent ingelogd in de Dubline app. Een andere mogelijkheid is dat je geen verbinding hebt, controleer of je telefoon niet op vliegtuigstand staat. Wellicht zou het kunnen dat je account niet meer werkt vanwege een opzegging of blokkering door onbetaalde facturen en of een ingetrokken incasso. Check dan je email op een herinnering met ideal link. 


Als je Dubline Prepaid hebt kan het zijn dat je belminuten op zijn, je kunt deze dan bijkopen in de Dubline app bij My Dubline.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren