Ik ben niet bereikbaar?

Gewijzigd op Ma, 6 Jan om 9:05 PM

  1. Staat je toestel misschien op de "vliegtuigstand?
  2. Heb je Internet op je toestel?
  3. Ben je ingelogd in de Dubline app?
  4. Staat je Dubline app op “niet storen”?
  5. Staat het account op de Voicemail? Je kunt dit nakijken bij “Instellingen” / “Groepen” / “Alles doorsturen” (als hier voicemail staat dan gaan alle oproepen automatisch de voicemail in) Je kunt dit dan aanpassen door deze op “uitgeschakeld” te zetten. 
  6. Staat er een niet werkende doorschakeling in het account? Je kunt dit nakijken bij “Instellingen” / “Groepen” / “Alles doorsturen” (hier dient dan een gewoon 10 cijferig nummer te staan, dus zonder +31)

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren